Fredag

Jag slutade för en halvtimme sen! Jag började tio och hade lektion i en timme, mina två lektioner som jag har efter lunch är inställda då min lärare är sjuk. Så nu ska jag hem, gå till stallet snabbt och sedan packa för att åka mot Uppsala, I HELGEN ÄR DET ALLSVENSKAFINAL! Så det blir hoppträning ikväll med Ronda, uteritt och fix imorgon och sen tävling på söndag.

Inte nog med att jag har slutat nu, det är lov i en hel vecka. Och underbart väder ute! Det har varit en underbar vecka :)

Nej nu ska jag åka hem igen, slapp skoldag!


Kommentarer
Postat av: alexandra

Hej! Jag har bilder på dig och ronda från upk som jag tror inte du fått, vill du ha dom? och i så fall ska jag maila då? :)

Kram Alexandra

2010-10-30 @ 10:38:26
URL: http://nneeuu.blogg.se/
Postat av: Lea

Vilket gymnasium går du på?

Är den bra/dålig?

Jag går i nian och ska välja gymnasium till hösten så det skulle vara bra med lite tips :D

2010-10-31 @ 10:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0