Torsdag

Idag var det min medryttare som hade Saga och jag jobbade.

På morgonen var jag hos doktorn för att kolla knäet och fråga om mina händer. Knäet är nu friskförklarat då det blivit otroligt mycket bättre på såhär få dagar och doktorn har jämfört med andra benet, han hittade ingen vätska och det är full rörelsetillgång i benet. Jag fick även ta proverna för reumatism, blodsvaren kommer nästa vecka. Det var lite obehagligt att göra, dem sätter fast en kanyl i armvecket och sen har dom fyra rör som dom fyller med blod från kanylen. Gjorde inte ont men kändes väldigt konstigt. Så vi får se vad provresultaten säger!

Nästa helg ska jag och Saga på helgkurs för Rickard! På lördagen är det ett markarbetspass och på söndagen är det hoppning. Vi kör på det istället för Pay & Jump, det är bättre att träna och speciellt om man har möjlighet att åka på kurs. På tisdagen ska vi även till Kicki, så det blir en ordentlig träningsvecka, kul! :)


Under en Kickiträning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0