Planering

Inför både träning och tävling har jag alltid en lista där jag ser vad jag ska ha med mig inför varje gång vi åker. Listan skiftar lite mellan tävling och träning men är i stort sett samma. Ibland händer det att jag glömmer listan, men efter två år med samma lista har jag fått den i huvudet. Jag tycker att det är jätteskönt att veta vad jag ska ha med mig inför varje gång och att jag inte behöver oroa mig för att jag har glömt något, så länge jag följer listan.

För Saga ser det ungefär ut såhär:


För mig ser det ut såhär:

Och sen tillkommer det några småsaker som kamera, alla licencer och papper som har en egen tävlingsmapp mfl.


Transporten packad för tävling

Kommentarer
Postat av: Lina

Bra ju! :) Jag har dock inte med mig extragrejer så som gjord och stigläder, eftersom jag inte har det..

2010-05-04 @ 15:16:50
URL: http://sallberglina.zoomin.se/blogg.html
Postat av: Bessie

Hahah, smart att ta med transsporten - den är lätt att gömma :}

2010-05-05 @ 10:30:53
URL: http://besidethelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0