Hästen

Det är jättemånga som har frågat hur det blev med hästen jag provred för någon månad sen. Som ni vet tyckte jag om henne otroligt mycket och ville jättegärna köpa henne. Men så blev det inte, pga min ekonomi.

Som ni vet betalar jag allt för Saga och jag får redan kämpa ihjäl mig för att ha råd med en häst, så en till känns för mäktigt. Självklart tråkigt eftersom att jag tyckte om henne så himla mycket, men samtidigt så känns det också bättre att lägga ner alla resurser så som tid, pengar och omsorg på Saga fullt ut. Risken med två hästar och dålig ekonomi är att allting blir lite slarvigt, så känner jag iallafall.

Så nej, det kommer inte bli något med henne :/


Hästen jag provred


Kommentarer
Postat av: Sandras Riddagbok - Nyheter, Riddagbok, Till Salu

Klokt tänkt av dig, och beundransvärt hur du kämpar redan nu och inte får allt serverat.

2010-05-04 @ 14:43:01
URL: http://sandrasriddagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0