Dagens Ridpass

Skulle ju hoppat idag men jag fick skjuta på det då paddocken var upptagen. Jag red till ett nytt ställe idag faktiskt. Det var breda skogsvägar, stora ängar, stockar att hoppa och underbart underlag. Saga var jättefin och fick verkligen springa av sig ordentligt. Nu har jag ju haft henne ett tag och känner henne så nu vågar jag släppa henne lättare än tidigare. Hon lyssnar väldigt mycket på min röst så det räcker med att jag använder rösten så saktar hon av, väldigt duktigt av henne.

Blev lite dressyrjobb på ängarna där jag också red tempoväxlingar i galopp. Hon svarar bättre och bättre, speciellt när jag samlar ihop henne. Hem fick hon gå riktigt fort i backen upp, tog i ordentligt bakifrån. Hon var helt grå när vi kom hem av svett haha. Och väldigt glad och nöjd :)

Imorgon är det min medryttare som har för att jag jobbar efter skolan. Så det blir inget stall för mig imorgon.. Jag som redan saknar Saga haha.

Har några filmer att ladda upp också, ska försöka fixa det imorgon i skolan :)

/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0