Torsdag

Jag har vaknat och ska gå en sväng till stallet för att hämta bettet jag hyr från Hästbiten.
Idag måste jag nämligen lämna tilbaka dem! Ska skriva mer om vad jag tyckte om dem sen, hinner inte det nu.
Innan jag åker in till stan ska jag föbi min doktor och kolla vad det är för skit jag har i kroppen eftersom att jag aldrig blir frisk.
Några har nämnt att jag kan ha lunginflamation vilket jag verkligen inte hoppas på...
Men efter det blir det en snabbis i stan.
Sen ska jag sitta barnvakt ikväll åt grannen.
En lugn dag alltså :)

Hörs sen!


Gammal bild på Saga från i höstas


Kommentarer
Postat av: Kristofer-Robin

Kolla in min blogg har precis börjat en frågestund ;)

2010-03-19 @ 21:44:49
URL: http://krlongoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0