Sadlar till salu

Godmorgon/förmiddag :)
Det är första mars idag och det är snöstrom ute, inte roligt alls. Det snöar så sjukt mycket att det förmodligen kommer bli dubbelt så mycket som det var innan. När ska det här ta slut?! Jag var iallafall i stallet på morgonen och red och fixade, för att jag ska in till stan idag och umgås med mina vänner. Gäller att passa på när man har lov.
Men innan jag fixar mig tänkte jag slänga in två sadlar som min kompis Ello säljer:

Den första är en Globus Esperanza med flatback, inköpt ny 2007, välanvänd men mycket fint skick. Flyttbara bossor vid knä och vad. 16,5'' normal bom. Legat på maxad d-ponny.
Nydligen kollad hos sadelutprovare och är helt felfri. 4000 kr eller bud.





Den andra är en Frank Baines Capriolle. Köpt begagnad -08, men har legat i ca 2-3 år, är i MYCKET fint skick, ser ny ut. 17'' normal/normal mot vid bom. Stora bossor fram. Legat på liten c-ponny. 3000 kr eller bud.




Om ni är intresserade av sadlarna= Maila mig så för jag vidare allt till Ello!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0