Läsarfrågor

Har fått några frågor som jag inte hunnit svara på:


Har du någonsin tänkt på varför hon alltid hamnar i korsgalopp i samma varv? :O
Svar: Ja, och svaret är att hon helt enkelt inte är stark i höger (de varvet som hon oftast går i kors i) och därför byter hon till vänster. Det jobbar vi ju såklart på, men det tar ett tag! Nu har det varit svårt också när man inte har haft tillgång till paddock men det har blivit mycket bättre sen vi köpte henne :)

Skönt att jag inte är ensam om mina sitsproblem... :-) Hur jobbar du på det? Skulle vara kul med tips!
Svar: Kan skriva ett seperat inlägg om det när jag har mer tid :)



När kommer vinnaren i cocoo-tävlingen?
Svar: Oj, jag har helt glömt att säga vem som vann! Den som vann var iallafall Karolina, stort grattis! Och tusen tack till Cocoo som sponsrade, besök mer än gärna hennes fantastiska butik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0