Jobb, Jobb, Jobb, Jobb

Det har varit dålig uppdatering de sensaste dagarna, ber om ursäkt. Men har haft fullt upp. Igår åkte jag hemifrån halv åtta för att hinna till jobbet, jobbade i sju timmar och åkte sedan direkt till en 50-års middag. Efter det var det bara hem och sova. Är chef på jobbet under helgen så jarg har väldigt mycket ansvar, alltså mycket att tänka på.

Just nu har jag precis ätit min lunch och ska gå ut igen, skriver mer sen ikväll. Har några saker att visa och berätta för er :)


Det här var bland annat det jag gjorde igår, kombinerat med otroligt sura och oförskämda kunder plus ny leverans med över 300 klädesplagg som skulle larmas, prismärkas och läggas in i datasystemet. Behöver jag säga att jag var på väg till ett hysteriskt sammanbrott?

Kommentarer
Postat av: Alina

hehe ser kul ut :D

2010-03-07 @ 13:12:06
URL: http://alinich.blogg.se/
Postat av: Wixen

Sv: Tack :) Det är min medryttarhäst. 4e gången jag rider dressyr på henne, så det är inte helt 100 ännu :) Men tack iaf! Du och Saga var jättefina oxå :)



Jag minns faktiskt inte riktigt, tror att jag hittade den via en annan hästblogg för ett tag sedan :)

2010-03-07 @ 18:48:49
URL: http://wixen.tk
Postat av: Anonym

vad jobbar du med?

2010-03-07 @ 19:06:00
Postat av: Hoppbloggen

Tur du är flitig och jobbar hårt! Tyvärr räcker inte tiden till när man jobbar 7-8 timmar att göra allt annat som man vill hinna med.!

2010-03-07 @ 20:04:24
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0