Fredag

Idag var jag först i skolan på morgonen för att jag var tvungen att redovisa ett projekt. Det gick jättebra! Sen gick jag på matten och efter det åkte jag till Hästbiten igen för att mina Tretorn hade kommit. Fick ett nytt par, dock upptäckte vi att de var sönder när jag kom hem fast på ett annat ställe. SUCK! Så nu måste jag dit igen för att be om ett par nya. Hämtade även mina sporremmar från Dyon som jag beställde i december förra året. De skulle kommit i januari men har blivit kraftigt försenade, nu är det iallafall här och de är jättefina och mjuka.

Efter det åkte jag hem och gick till stallet, jag och mamma åkte och köpte nya spånbalar. Gick jättesmidigt och snabbt. Sen red jag ut en sväng, hon var väldigt fin idag.
Egentligen ett rätt så kravlöst pass, red på grusvägarna och lät henne gå i en lite lägre form. Var pigg och glad, jobbade bra och lyssnade riktigt fint.
Kunde variera tempot utan problem.
Helt enkelt ett väldigt mysigt och bra pass för oss båda!


Världens finaste

Kommentarer
Postat av: jenny

fin bild!

2010-03-20 @ 01:15:28
URL: http://jjennnyys.blogg.se/
Postat av: Lamia

Sjukt att Tretorn går sönder för nästan alla.. Dom är ju inte billiga heller!

2010-03-20 @ 11:34:16
URL: http://lamiamichelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0