Söndag

Åhej vad trött jag är! Har jobbat hela helgen och det har varit galet mycket folk hela tiden. Ska jobba imorgon hela dagen också.. Jaja, pengarna behövs! Sen så tycker jag iof att det är kul att jobba också.

Ingen Saga idag så har inget ridpass att skriva om, dock blir det ett imorgon då jag tänkte rida dressyr. På tisdag är det äntligen hoppträning, det var länge sen vi hopptränade. Ska prova att rida på remontet för att jag tycker att det går jättebra med det. Skönt att vi tog ut Marianne och att hon kollade på hennes tänder och sa att jag skulle börja rida på remontgrimman istället. Har gett resultat tycker jag.

Nä nu ska jag och Sacha ut och jogga, idag blir det en kortare men jobbigare runda. Ska nämligen backträna idag vilket jag egentligen hatar men det är otroigt effektivt! Efter det ska jag fysträna lite, lägger upp mina övningar här sen.


Bild från förra veckan

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fin bild. =)

2010-06-14 @ 22:18:34
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0