Produktrecension

 

 


 

Produkt: Back On Track Schabrak

Produktbeskrivning: Back On Track Schabrak används bl.a. för att förbättra ryggmuskulaturens smidighet. Genom att använda Back on Track när hästen arbetar optimeras effekten. Schabraken har ett innertyg av keramisk textil och ett yttertyg av bomull.

Pris: 599-699:-

Utvärdering: Jag använder schabraket till vardags för att jag vill att den önskvärda BOT-effekten ska läggas in dagligen hos Saga. Även fast det varit riktigt varmt de senaste dagarna och hon har svettats har schabraket hållt sig otroligt torrt, något som alla mina andra schabrak inte gör. Det ligger stadigt och stilla under sadeln. Det är relativt tjockt men som jag sa så håller det hästen väldigt torrt med tanke på temperaturen. Jag har ännu inte märkt någon "skillnad", men så tar det också några veckor. Vi får se om det ändrar något, men schabraket för högsta betyg av mig nu just för att det håller sig så torrt.

Betyg: 5 av 5

Finns att köpa på t.ex Stockholms Häst Butik och andra välsorterade hästbutiker. Går även att beställa från internet.

Schabraket på Saga


Kommentarer
Postat av: Sara

Verkar vara bra ju!:)

2010-06-30 @ 10:29:54
URL: http://hastbloggeen.blogg.se/
Postat av: vickan

Det verkar grymt ju :) men är det verkligen bra att använda när det är så varmt. Här aldrig testat schabraket men här iaf blivit avrådd att använda stallbandagen och ryggvärmaren på sommaren eftersom det kan ge brännskador. Själv här jag aldrig märkt det men jag här heller aldrig vågat ha det på sommaren.

2010-06-30 @ 11:36:21
Postat av: emilia - bli veckans blogg hos mig!

Helt underbar blogg! Jag menar det verklugen. Du skulle nog ha god chans i "veckans blogg". För att läsa mer och anmäla dig: http://baraponnyer.blogg.se/2010/june/anmal-dig-till-v26.html#comment



/lycka till, emilia :)

2010-07-01 @ 10:19:42
URL: http://baraponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0