Onsdag

Hej!

Idag är det ännu en fullspäckad dag! Som ni såg så var hovslagaren här i morse och skodde. Jag är nu hemma en snabbis för att käka och sedan drar jag tillbaka till stallet för att klockan två kommer vår veterinär Marianne och ska kolla Sagas tänder. Hon kommer få en bedövningsspruta så hon kommer vara lite groggy sen. Efter det åker jag till jobbet och jobbar i tre timmar, för att sist åka in till stan då en av mina närmaste tjejkompisar fyller år idag så vi ska fira henne! Fullt upp som ni ser. Jag sitter även och skriver klart en uppsats nu samtidigt som jag äter, det gäller att vara effektiv ;)

Jag kommer försöka mobilblogga lite mer då jag inte vet om jag kommer ha tillgång till data sen.

Hoppas ni får en underbar dag i det fina vädret!

Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0