Dagens Fråga


Bra film! :) Hur lång är du? Och hur hög är Saga i mankhöjd? :) Skulle vara kul att veta :)
Diggar din blogg, alltid så trevlig att läsa! ♥


Svar:
Hej! Tack så jättemycket :D
Jag är 171 cm lång och Saga är mellan 176-178 cm i mankhöjd, så en riktigt stor tjej med andra ord.
Tur att hon är så snäll, annars hade det aldrig gått med en sån stor häst.
Meningen när vi letade häst var egentligen att hitta någon lite mindre men när jag träffade Saga föll jag för henne och så tycker jag inte att storleken är något jätteproblem eftersom att hon är så pass snäll.
Dock kan hon bli stark imellanåt, men det blir bättre och bättre varje dag.
Man får inte glömma att även hästar som är lägre i mankhöjd också kan vara starka.
Saga är också en väldigt känslig häst och inte så "stor och tungriden" som många tror att hon är.
Tusen tack, jättekul att höra! :D
Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0