Frågor och svar

Istället för bara en dagens fråga lägger jag upp några stycken frågor jag fått på sista tiden.

Vad tycker du om boken? :D
Svar: Jag tycker att boken är väldigt bra då den innehåller mycket tips och steg för steg hur man ska gå tillväga med en unghäst. Men det som också är bra med den att tipsen man får inte bara är för unghästar utan också sånt man kan använda till alla hästar oavsett ålder. Bra övningar och råd (kommer lägga upp lite här snart) och fina bilder. En bra bok helt enkelt!

Vilken dag ska du till Falsterbo? :)

Svar: Jag tror att vi kommer att va på Falsterbo från onsdagen till och md lördag alternativt söndag. Är så galet pepp! Kristin ska åka med oss och det kommer bli så himla kul ;)

Vad jobbar dina föräldrar med, och hur bor du? kan du inte visa bild på ditt hem, alltså invändigt och så!? :D
Svar: Min mamma är administrativ sekreterare (fråga mig inte vad hon gör, vet bara att hon har ett eget rum och jobbar mycket med datan haha). Min pappa har jag aldrig träffat eller haft kontakt med. Visst kan jag göra det, nu håller vi dock på att göra om i vårat kök men kan fixa när allt är klart :)

Kommentarer
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! VI SKA TRÄFFAS!! :D VI KAN JU SNACKA MER OM DETTA PÅ TYP FACEBOOK ELR MAIL? ;D



Haha :P

2010-07-01 @ 13:25:11
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0