Ronda och Johanna

Vet ni vad min älskade Ronda och hennes fodervärd lyckades med igår på en lokal tävling på Upk?! De vann båda sina starter, 80 och 90 cm. Så grymt duktiga! Jag är jättestolt över min lilla ponny haha :P Men sen vet jag också att det inte är vem som helst som kan sitta upp och bara vinna på henne, så därför är jag åter igen så jäkla glad att det är just Johanna som rider henne. Jag skulle kopiera några bilder och visa er men det funkar inte när man ska göra det från bdb tyvär.. Men ett grymt stort grattis till dem iallafall!!!


Skitungen på sommarbete i somras :)



Update: Johanna har nu fixat bilder så här kommer de:






Underbara! :D


Kommentarer
Postat av: Johanna

Naww, TACK :D blir verkligen jätteglad :')<3<3<3

2010-01-11 @ 15:14:54
Postat av: Frida

Haha de var ju de små rosetterna också ;D

2010-01-11 @ 17:34:05
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad roligt och skönt att hitta någon som passar så bra med hästen :). För att sälja är verkligen inte enkelt.

2010-01-11 @ 23:02:42
URL: http://eliinsofiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0