Onsdag

Jag är ledsen för dålig uppdatering men blogg.se har hackat hela kvällen. Det har inte hänt så mycket idag, har jobbat och var sedan i stallet men det var alldeles för mörkt och kallt gör att rida hehe. Inte speciellt lockande :/ Imorgon kör vi uteritt/dressyr istället. Mamma har iallafall pratat med Gladö men de hade bara tid på lördagar mellan 16.00-18.00 och sen på söndagar 14.00-18.00. Vi ska försöka åka någon dag, men nu i helgen jobbar jag så då funkar det inte.

Måste passa på och tacka för alla fina kommentarer och ord jag får av er, värmer otroligt mycket :) Keep up the good work och fortsätt kommentera ;) Ni är bäst! :P


En halshuggen Sabina...

Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv Åå, vad kul :)

2010-01-06 @ 22:10:34
URL: http://jossisplace.blogg.se/
Postat av: amanda stenman

okej, vad kul:) Och går det bra för er då?=)

Jag har ett b-ponny som är 22 år, som nu ska säljas till någon barnfamilj som verkligen vill ha en underbar vän eftersom jag inte har tid att ge henne den kärlek hon förtjänar.

Sen har jag en c-ponny valack som är 19 år, han är ute på foder men kommer hem i veckan eftersom han har problem med knäna och går nu på behandlingar.

Sen har jag mitt hoppsto som jag tävlar med, Indian Girl heter hon och vi har startat LB men i sommar startar vi LA, och jag har snart haft henne i ett år. men hon har också varit skadat och stått 4 månader efter ett sår som hon tramap sig själv som träffade senhinnan och det blev ett överben. men nu har jag satt igång henne, och det blir snart att börja hoppa lite lätt:)

2010-01-06 @ 22:13:16
URL: http://amandastranings.blogg.se/
Postat av: madde

Sv: Ja, det ska bli spännande :)

Kul att du tittade in på min blogg, men nu har jag bytt blogg & kommer fortsätta blogga på www.maddiies.devote.se! :)

2010-01-06 @ 22:14:18
URL: http://maddiies.devote.se
Postat av: Hanna

SV: Tack! =D

2010-01-06 @ 22:39:09
URL: http://varldensbastaelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0