Dags för Ice Age?

Egentligen är jag jättetrött, men jag orkar inte gå och lägga mig. Stora problem, eller hur? ;) Haha nej men ska bara skriva lite och sen blir det sängen i några timmar.

Herregud vad kallt det har blivit igen. Jag vill verkligen inte. Det har ju snöat jättemycket så när jag skulle gå igenom skogen som varit perfekt upptrampad innan var det nu minst 30 dm snö. Så nu är jag tvungen att trampa upp en stig igen, något som tagit mig x antal veckor (månader) redan att fixa. Suck.


Red i paddocken, även där var det nysnö. Lät henne mest galoppera och med mål att minska och öka, gick jättebra. Mjuk och fin. Inte speciellt höga krav på henne idag.



Städade lite i mitt skåp. Svårt att få plats med alla mina saker haha :P Ska byta ut garderoben till bättre och snyggare hyllförvaring istället så fort våren börjar titta fram.


Lite flaskor och andra prylar


Provade nya benskydden och bootsen, satt perfekt :)



Det var de bilderna för idag (igår)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0