Dagens Ridpass

Var i ridhuset idag, gick super! Har flera filmer som ska laddas upp, men det tar ju så lång tid. Risken är att alla inte kommer idag så att ni vet.

Ridningen gick som sagt jättebra, vi hade två bommar som var upphöjda på sockerbitar på volterna. Red på en åtta och fokuserade mest på att försöka få henne lugn, det är ju hennes största problem. Springer hellre snabbare och snabbare, vilket inte funkar. I början sprang hon men efter ett tag gick det verkligen super! Några missförstånd här och där men jag fick en väldigt bra känsla och det kändes bra när vi fått in ett jämt tempo. Tempoväxlingar och mycket övergångar. Var mjuk och jobbade igenom sig bra. Nej jag är jättenöjd!

Ni får se filmerna så fort det är klart! :)



Vill ni se närmare eller ha något i stil med "Dagens outfit", att jag berättar vad vi har på oss? ;)

Kommentarer
Postat av: malin

nu har jag lagt till dej:)

2010-01-17 @ 20:42:54
URL: http://ausen.blogg.se/
Postat av: jenny

jaa! kör på de tycker jag, skriva vad ni har på er, de e rätt kul att veta =)

2010-01-17 @ 20:49:36
URL: http://jbostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0