Dagens Fråga





Shiiiiit! :)
Fråga, på din header ser du väldigt liten ut så, hur lång är du och vad har Saga för mankhöjd? :)

Haha jag vet, ser väldigt liten ut brevid Saga. Fast det gör nästan alla! :P Jag själv är runt 170-171 cm lång, alltså inte så jättekort. Hade kanske önskat att jag var lite längre men det är ändå ingen längd att klaga på. Saga är 176 cm i mankhöjd och hon har ännu inte vuxit klart- ska bli intressant att se vad jag har för monsterhäst sen... Haha nej jag skoja, men hon lär växa något cenitmeter till innan hon är klar :)


Så, då var den första "Dagens Fråga" klar! Det visade sig att det var ett rätt så stort intresse för att jag skulle starta det så då tänkte jag köra igång med det :P Men för att det ska funka behöver jag ju frågor (haha), så maila eller kommentera en fråga i vilket inlägg som helst. Spelar inte så stor roll vad det handlar om. Detta är en chans för er läsare att fråga och få ett bra svar istället för att behöva vänta tills man har frågestund, för det har man ju inte så ofta. Iallafall inte jag :) Som sagt- maila eller kommentera!

Kommentarer
Postat av: Emily

Oj haha tyckte Saga såg ut att vara max 165 ;) Hon ser inte så gigantisk ut på bilderna :)

2010-01-16 @ 10:45:39
URL: http://memily.blogg.se/
Postat av: annie

det var allt är stor häst du har, själv tycker jag att jag ser liten ut på min häst 1,63cm :)

2010-01-16 @ 12:44:18
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/
Postat av: Josefine

läs min blogg.

www.josefinesymaskiin.blogg.se och kommentera din åsikt om ögonfärger! :)

2010-01-17 @ 15:32:18
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Postat av: vickan

oj jag skulle gissat på max 1,65 men det kanske beror på att du är så lång också (avundsjuk) :) måste va jobbigt att samla ihop en så stor häst som också verkar rätt tung. jag med mina 157cm kämpar på med mitt nätta sto på 165 ;) bra jobbat!

2010-01-17 @ 23:29:46
Postat av: Elin

Jag är ca 1.67 och har en maffig valack på 1.78 så jag tycker inte att du ser så liten ut :)

2010-01-19 @ 15:19:24
URL: http://elindouhaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0