Trött men taggad

Gud vad jag är trött. Måste verkligen sova inför imorgon när vi åker på Pay & Jumpen! :D Ska försöka få filmer, mamma kanske kan stå på läktarn för att det blir bäst filmer därifrån :)

Jag ska även försöka mobilblogga, dock har jag inte riktigt lärt mig min nya mobil helt ännu så risken är att jag inte vet hur man gör hehe... Men ska försöka!


Jag hade bilder från idag men glömde kameran i stallet, så ni får se dem imorgon istället. Roligt att det är så många som vill vara med i tävlingen, ni som inte har anmält er tycker jag ska göra det nu! Den avslutas nästa vecka på lördag och då kommer en lycklig vinnare få hem ett Schockemöhleschabrak sponsrat av Stockholms Häst Butik, inte så illa det ;)



Från förra Pay & Jumpen

Kommentarer
Postat av: Klara Hovstadius -Tävlingsryttare med världens finaste ponny

Dm guld till ronda idag!

2010-02-14 @ 17:04:00
URL: http://klarahovstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0