Torsdag

Hej!


Jag skulle ju till Stockholms Häst Butik idag, men jag hann inte! :( Måste försöka hinna det på lördag...

Idag har jag ingen häst så sitter faktiskt hemma framför tv, typ första gången på några veckor haha. Ska plugga idag och bara ta det lugnt för att vila upp mig inför helgen. Ska skriva här också, ordentlige till skillnad mot vad det varit de senaste dagarna!

Vi hörs snart och glöm inte tävlingen där ni kan vinna ett Schockemöhleschabrak sponsrat av just Stockholms Häst butik.



En bild jag fixat på mig och Saga :)

Kommentarer
Postat av: Frida

SV: Ja och det är faktiskt första gången en tränare inte dömt oss direkt. Jag kan tillägga att Bosse var hyper och hade en riktigt dålig dag på den träningen också, men ändå kändes det bra :)



Ja eller hur! Det läskiga är att de bara kan somna in sådär utan någon direkt anledning. Min ponny är snart 29 år så tankarna börjar ju vandra... :( Jag kom faktiskt att tänka på Saga när jag läste det, det låg någonstans i bakhuvudet att hon var efter honom :)

2010-02-11 @ 20:16:31
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0