Torsdag

Eftersom att vi har så många som bloggar från Göteborg så känns det ändå helt okej att jag inte är där. Men det svider ändå. För att trösta mig själv lite idag blev det ett impulsköp...


Vi var först på Foderboden för att jag skulle handla kraft och B-vitamin, sen bad jag mamma att stanna vi Lyckås en snabbis eftersom att det är så nära. Dock var ju halva butiken tömd eftersom att de är nere i Göteborg, men jag hittade ändå något att pilla på. Med hem från Lyckås fick ett grönt, underbart schabrak från GG följa med :)
Har ingen bild på den nu, men ska fota när det ligger på Saga imorgon. Först var jag väldigt tveksam när jag köpt det och tänkte lämna tillbaka det, men färgen är verkligen jättesnygg och det kommer passa jättebra till Saga och våra andra färger.
Så jag behåller det nog!


Nu MÅSTE jag sova, ni kommer bli rädda när ni får veta hur lite jag sovit de senaste 2 dygnen. 8 timmar sömn sammanlagt har jag sovit, vilket betyder att jag varit vaken i fyrtio timmar haha. Gör inte som mig! Jag säger bara tack gode gud att det är lov snart så att jag kan soooova och rida hela dagarna haha.


Samma färg som den gröna huvan, fast lite lite ljusare. Två säckar Kraft Grund på foderboden.

Kommentarer
Postat av: joelle - EN HÄSTBLOGG

Svar; Haha jag tror det:D

2010-02-26 @ 09:36:24
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: sarah

hehe har båda dom där luvorna med tillhörande schabrak :P

2010-02-26 @ 15:45:38
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: ebba

SV: :) Har två GG, dom e sjuuuukt najs (L)(L) my LOOVERS

2010-02-26 @ 21:23:35
URL: http://brejjk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0