Svar;

Hej Sabina!

Verkligen en superbra blogg, följer den stenhårt! För några veckor sedan så var det någon (i din klass tror jag) som skrev ett gästinlägg, gästbloggade på din blogg. Skulle du inte kunna låta några fler göra det? :) t.ex. kristin från säva, rondas fodervärd, sagas medryttare? Det skulle vara kul!

Det är inte för att du bloggar ointressant för de gör du verkligen inte utan mer för att de kan vara en rolig grej :) kanske ett gästinlägg i månaden?

Kram kram
carro


Svar: Hej Carro, och verkligen jätteroligt att du tycker om bloggen! Det värmer mycket :D
Och roligt att du tyckte om gästinlägget från Hannah. Hannah och jag hade häst i samma stall förut och vi var (och är?) jättebra kompisar, bland annat går vi i samma klass :) Iallafall, åter till frågan;
Tycker att din idé är riktigt bra, så jag ska förska fixa några intressanta personer som kan skriva. Har redan tagit kontakt med ett par, så förhoppningsvis dyker det upp ett gästinlägg idag eller senare i veckan! Jag skapar en kategori som jag döper till "Gästinlägg" där jag lägger alla som bloggar här, och en i månaden ska jag nog kunna fixa! ;)


Tack för din smarta idé och alla ni andra; fortsätt ge förslag och idéer för at det gör skrivandet lättare för mig. Det är ju bland annat för er skull jag bloggar haha! :P

Kommentarer
Postat av: johanna shaw hästblogg

vilken super bra blogg du har :D fortsätt så !

2010-02-16 @ 20:41:19
URL: http://shaws.devote.se
Postat av: Lina - hästar och vardag!

Åh vilken smart idé!! GILLA!! :)

2010-02-16 @ 21:15:50
URL: http://liincake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0