OS gör om sina pannband

Ni vet pannbandet som jag har tjatat om i flera månader?
Det som jag beställde i oktober förra året? Jag var inne på Lyckås igen och nu berättade de att OS (Otto Schumacher) är så trötta på alla kopior av deras pannband att de för tillfället har slutat tillverka dem, helt!! Det betyder såklart att det inte blir något fint, blått pannband till Saga :(
Hon sa att de håller på att jobba på en ny modell som kommer att vara mycket svårare att kopiera, de ska sätta stenarna på ett sätt som tydligen inte går att göra likadant.
Hon visste inte när dessa skulle komma, och hon sa att de kanske skulle bli dyrare också..
Men hon ska ringa mig när de har skickat katalogen från Tyskland med de nya modellerna och färgerna så får vi se hur jag gör.
Just nu har jag lust att köpa ett "fejk" för att jag vill verkligen ha den färgen!
Tror att jag gör det, så kan jag om jag vill köpa ett OS i någon annan färg om jag vill sen :)



Det var det ljusblåa i mitten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0