Söndag

En bild från idag.

Hej! Idag har jag bara jobbat och det var väldigt mycket att göra. Kunde inte rida idag då det var cirka -20 och jag som är förkyld har svårt att andas ansåg att det inte var så bra om jag begav mig ut i den här kylan som det är svårt att andas i. Så hon fick vila idag.

Nästa vecka kommer temaveckorna att dra igång på riktigt, jag kan konstatera att den här veckan inte gick bra men det kom massor med saker ivägen. Men nästa vecka kommer bli dressyr, med undantag för onsdag då det är hoppträning, och sen rullar det på som jag skrivit tidigare. Här är några flera bilder från idag:


Satte upp hennes plakett idag, titta vad fint det blev:


Kommentarer
Postat av: Jessica

fina bilder! :) va ska du hitta på i helgen då? :)

2010-12-17 @ 18:34:53
URL: http://jessicajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0