Lördag

Idag har det verkligen inte hänt något roligt alls, jag har bara jobbat hela dagen och sitter nu hemma med ett bord med lite plugg som ska göras. Kul lördag? Njaa, men sånt måste man ju också göra.

Man måste verkligen försöka vara positiv KONSTANT för att orka med plugg, skola och häst men jag tycker att det är bra. För att man blir väldigt ödmjuk och det mesta i livet känns inte så tungt, och man hanterar jobbiga saker lättare/bättre än normalt.. Sen kanske det inte alltid är så lätt, men ju mer man försöker ju bättre blir man!

Funderar även på att dra ut och jogga en liten sväng. Eller kanske göra en "Bland mina ridbyxor"? Vi får helt enkelt se! Jag har även en idé jag kom på angående bloggen som jag sitter och funderar lite över, mer info kanske kommer!


Gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0