Dagens Ridpass

Hej!

Idag fick jag låna Ivory för att en tjej som förhoppningsvis är medryttare nu på Saga skulle rida ut för första gången, så jag följde med och visade lite vägar och så. Det gick jättebra, tjejen är jätteduktig med Saga och tycker om henne väldigt mycket, är noggrann och hjälpsam. Det känns skönt för mig eftersom att jag är väldigt "mammig" när det gäller Saga, men samtidigt är jag i grymt stort behov av hjälp. Hon ska iallafall ta hand om Saga nästa helg (fredag, lördag, söndag) när jag är på Säva och tävlar. Kommer nog bli kanon det här. Bra också med lite extra pengar i kassan.

Ja, Ivory var iaf väldigt fin, första gången jag red honom och det gick bra. Han var pigg och tyckte allt var kul men lyssnade hela tiden och tog förhållningarna fint. Spänd ibörjan men avslappnad och mjuk i slutet. En väldigt trevlig och fin ponny! Lina har gjort ett bra jobb med honom, han har blivit så mycket finare sen hon köpte honom. Kul, hoppas jag får rida honom någon mer gång :)


Kommentarer
Postat av: emma

varför har du en medryttare på saga?=)

är det nu när du ska tävla ronda och det?

2010-08-29 @ 20:40:59
URL: http://bengtssonsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0