Dagens Ridpass

Idag red jag och Lina ut en sväng. Jag satte på gramanen mest för att jag ville få henne i en lite lägre form även i galoppen ute, hon tar gärna upp huvudet och drar vidare.
Det blev lite trav på grusvägar, mycket ridning i skogen där vi klättrade upp och ner i backar med stenar, lite galopp på grusvägar och sen en lång skrittsträcka hem. Lite av allt.
Saga hade fin bjudning, mjuk och stadig så jag använde inte gramanen speciellt ofta.
Blev lite öppnor och sidförande längs vägarna och hon svarade bra.
Tyckte det var kul med sällskap av Eivor och Lina :)



Kommentarer
Postat av: Maria & Pearl på äventyr-BLOPPIS PÅ BLOGGEN

sån flughuva har jag med ;)

2010-08-23 @ 00:47:32
URL: http://mariagustavsson.blogspot.com
Postat av: emma

hälsa saga från mej

2012-02-22 @ 13:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0