Dagens Fråga (frågor)


Ska du tävla Ronda i vår också eller bara i höst? :)
Svar:
Jag vet faktiskt inte, jag hoppas såklart på att det blir till våren också men det får vi se. Jag har inte pratat så långt med Katta, men jag hörde att det var ett önskemål om dressyrekipage i ponnyallsvenskan, vi kommer inte hinna det nu i höst men kanske till våren? Vi får helt enkelt se, jag vill och hoppas att det blir så!

När ska du träna för henne nästa gång?:) super bra blogg!!!
Svar:
Jag ska träna för Cathrine inte den här veckan som kommer utan veckan efter. Nästa vecka ska vi nämligen till Kicki och träna dressyr så vi kör varannan vecka hopp och varannan vecka dressyr. Känns lagom! Dressyrträningarna är på tisdagar och hoppträningarna på onsdagar så det hade varit lite mycket att åka två dagar i rad, plus att jag måste jobba så det hade jag inte hunnit.
Tusen tack för det jättefina berömet, jag blir verkligen jätteglad :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Super fin blogg! Är en trogen läsare av den :D

Jag är nu fodervärd på Ronda och undrar om du har några tips du kan ge mig som kanske kan hjälpa mig med henne?

Skulle vara jätte glad om jag kunde få några tips. :D

2010-08-22 @ 16:56:54
URL: http://tindrandestalltjejen.blogg.se/
Postat av: Joelles hästblogg

SV; Nej men jag ägde inte honom, utan hade honom typ på foder. sen när jag inte ville köpa honom så blev dom jättesura på mig och förbjöd mig träffa honom och nu har dom hittat på en massa till dom nya ägarna så dom vill inte heller att jag ska få träffa honom.... :(

2010-08-22 @ 19:17:23
URL: http://joellemyslek.blogg.se/
Postat av: FREJA LINDSKOG - Livet på Lindgården

SVAR: Yepp, fast jag har börjat ett år för tidigt så skulle egentligen bara gått i 2:an... ;)

2010-08-22 @ 22:01:43
URL: http://frejalindskog.webblogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Jao vårat lag kommer bli super med dig med ;)

2010-08-23 @ 20:31:21
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0