Följ mig en hel dag

Imorgon (kan även hända att det bli på onsdag också) kommer ni att få följa mig en hel dag. Jag kommer alltså under den dagen att uppdatera kanske en gång i timmen med mobilblogg varvat med vanliga inlägg där jag berättar vart jag är och vad jag gör just då. Har fått flera önskemål om detta från personer som är intresserade av hur en vanlig dag i mitt liv kan se ut! Det kommer alltså inte bara vara hästrelaterade inlägg under den här dagen utan av allt som har med mitt liv att göra :P Låter det spännande eller intressant?
Håll koll här imorgon med jämna mellanrum så får ni se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: Lina

Kul! :)

2010-04-20 @ 09:30:42
URL: http://sallberglina.zoomin.se
Postat av: Caroline

Vad kul =)

Själv vet jag knappt hur man mobilbloggar.

Är det som ett vanligt MMS?

2010-04-20 @ 10:53:26
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0