Dålig uppdatering

Som ni har märkt har jag inte uppdaterat de senaste två dagarna. Har haft jättemycket att göra och då kommer inte bloggen i första hand tyvärr. Längtar till sommaren nu så att jag kan hinna med saker lite bättre, för att ni känns det nästan som att allt blir lite halvgjort :/

Igår hade vi iallafall nationella i Engelska A, och jag har nyss avslutat Engelska B provet som började nio. Anledningen till varför jag skriver Engelska B också är eftersom att jag går en engelsk språklig linje är det ett måste att vi ska klara av Engelska B. Båda proven var löjligt lätta tycker jag och jag är jättenöjd! :D

Nu har vi håltimme i cirka två timmar, ska försöka få undan några andra uppgifter under den tiden så att jag slipper göra det hemma sen.

Hörs sen!

/ Sabina

Kommentarer
Postat av: Lina Renström

Hur har det gått med den dära hästen som du blev helt kär i när du var med någon och provred? :)

2010-04-29 @ 11:48:55
URL: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
Postat av: Karin

tack du! :) kram!

2010-05-01 @ 10:43:13
URL: http://karinbylund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0