Dagens Fråga

Hej! Häromdagen la du ut en hoppövning som jag tyckte verkade riktigt intressant och gärna vill prova. Men nu när jag skulle leta fram den på din blogg så hittar jag den verkligen inte. Övningen innehöll en markbom, ett kryss och en oxer, allt på en linje. Jag skulle bli jätte tacksam om du kunde länka fram inlägget åt mig! Mvh Ida :)


Hej Ida! :) Jag sitter och funderar på vilken det kan va du menar, men de som jag har gjort senaste är den här och den här. Kan inte komma på någon annan där jag har bom, kryss oxer.. Den jag gjorde i tisdags var tre bommar och sen oxer på linje... Vet du om det var från någon hoppträning eller om det var när jag red hemma? :P

Kramar


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej! Nej, det var ingen utav dessa. Utan en övning som var målad, med en bom, ett kryss och en oxer på en rak linje... ;)

2010-04-23 @ 10:11:30
URL: http://idahjelm.blogspot.com
Postat av: Louise

okej tack :)

2010-04-23 @ 13:15:07
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0