Avslutad!

Nu är tävlingen i samarbete med Haglunds avslutad! Jag håller på att gå igenom alla bidrag och ska snart dra en vinnare. Om du inte vann, va lugn för att jag publicerar en ny tävling redan ikväll :)



UPDATE: Nu har jag fått fram en vinnare i tävlingen med Haglunds där priset var ett regntäcke :)
Grattis Yasmine!
Maila mig dina uppgifter och storleken du vill ha på ditt täcke så fort som möjligt.

Svaren på frågorna var att det var 2 stycken som bloggar på Haglunds och min hopptränare på Runsten är KG Svensson.

Tack till alla som var med, och bättre lycka nästa gång! Som jag sa, en ny tävling kommer upp inom det närmaste dygnet och priset där är riktigt fint ;)

Och såklart, Tusen tack till Haglunds som sponsrade!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad har man boots till egentligen ? :P

2010-04-01 @ 23:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0