Tillbaka, lite iallafall.

Hej!

Mår lite bättre nu men har fortfarande svårt att andas, känns som att jag hostar upp lungorna och har ont i halsen. Ska till stallet (ja självklart går man dit även fast man är jättesjuk) och rida. Vet inte riktigt vad det blir men komemr väl på något. Så tråkigt att hela mitt lov har gått åt till att ligga i soffan och försöka bli frisk. Hade planerat med dressyrträning och flera andra saker men det var bara att ställa in.

Imorgon ska vi iallafall lastträna, tänkte skriva ett inlägg om hästar som är svårlastade. Har kollat på några Pay & Jumper också och har hittat några som är bra, ska ta ett snack med mamma om saken.

Vill bara visa att såhär fint blev det förra lördagen efter jag och mamma varit på återvinngingsstationen med skrp från stallet:
                       Före                                                            Efter
  

Snart kan jag visa er hela gården, börjar bli klart!

Vi hörs senare!
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: Moa Walle'

Sv: Jag med! :D

Rösta gärna på min medryttar häst som Årets Häst! Klicka in här: http://www.libresse.se/Pages/General/FlashContainer.aspx?id=57162 tryck på rösta och sök på Strokkur! :D

2009-10-29 @ 15:33:37
URL: http://moawalle.blogg.se/
Postat av: sofie

hahha, klart. man missar inte stalelt för att man är sjuk ;)

2009-10-29 @ 21:21:19
URL: http://thatgeek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0