Shoppat

Hej!

Blev en sväng till Hööks idag så jag passade på att köpa några saker som verkligen behövdes hem.




Köpte ett pelhambett då hon blir väldigt stark ute och vid hoppning, flera tränare tyckte att det är bättre att jag tar i henne mindre med ett lite starkare bett än att sitter och drar bara för att rida på vanligt tredelat. Håller med, om jag istället för att behöva sitta och bromsa ofta och att jag blir för hård i handen kan använda mig av så små hjälper som möjligt är det värt att prova. Om det inte funkar, då byter vi tillbaka. Många tycker att pelham är ett jättestarkt bett, men ett bett blir inte starkare än vad handen som håller i den gör det. Red inte på det idag men tänkte prova imorgon. En fodertavla och Himalayasten blev det också. Saga älskade saltstenen ;)

Vad har ni gjort idag?
/ Sabina


Kommentarer
Postat av: cathie

Jag var oxå och shoppade i helgen :D Det är så kul :D

2009-10-29 @ 16:11:13
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0