Lördag

Hej!

Var i stallet på morgonen och fodrade, red och släppte ut.
Åkte sen till jobebt och jobbade i sex timmar, mycket bra.
Har städat här hemma nu och tänkte slänga mig i sängen och kolla på film plus äta en stor sallad.
Får se om det kanske blir lite joggning senare, annars kör jag fys.


Ridningen gick jättebra, vi var ute tidigt imorse och vädret var HELT underbart, bland det vackraste jag sett.
Vi red till en äng där jag körde lite dressyr i trav bara, annars skrittade vi på vägen där jag gjorde olika övningar. Hon var väldigt pigg och glad, tyckte att det var grymt roligt att komma ut.
Lite tjaffsig och okoncentrerad ibörjan men jättefin i slutet.
Är nöjd med henne.


Imorgon blir det dressyr, tänkte fortsätta med övningarna jag fick av Pontus förra veckan.
På tisdag är det träning för KG och så ska jag ringa till Kicki och boka in dressyr nu i veckan också.
Härligt!

Blir ingen intressant bloggning idag, är för trött och omotiverad för det.

Ha det!
/ Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0