Är du på topp?

Som ni kanske ser har det kommit en ny kategori in i listan; Fysisk träning för ryttare. Det kommer även komma två till där innehåller kommer att vara
1. Mat för ryttare
2. Din psykiska hälsa som ryttare

Tänkte att det kan vara lite roligt att dela med sig av sina egna erfarenheter men sen kommer jag även vilja ha hjälp av er läsare. Mer info kommer.

Första inlägget för kategorin Fysisk träning för ryttare kommer imorgon där jag som en början berättar om den träning jag håller på med nu. Hoppas att ni gillar det!


Jag förra året när jag vann ett lopp, kommer precis in i mål med kransen slängd över mig. Obeskrivlig känlsa, man tror att man ska dö (bokstavligen) av utmattning samtidigt som man är så sjukt nöjd och glad.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Sv: Tack! :)

2009-11-07 @ 10:26:53
URL: http://hhannaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0