Mina senaste inköp

Lägger ut ett inlägg om mina senaste inköp. Eftersom att jag inte vet om jag har någon häst eller inte så har jag mest köpt kläder till mig. Detta har det blivit:


Vantar:



Vanliga svarta från Roeckl köpte jag i slutet av maj. Man märker tydlig skillnad tycker jag på dessa vantar och andra. Jag får alltid ett supergrepp som verkligen håller. Priset ligger runt 399 :-



Sen, ungefär i början av juni, blev det ett till par från Roeckl men denna gång med swarovski stenar. Kanske lite onödigt men jag föll verkligen för dem, och eftersom att jag ska få JW hjälmen med swarovskistenar så kommer det att matcha superbra! Jag köpte de svarta vantarna och de kostade 599:-


Förvaring:


Hjälmväska från John Whitaker köptes i mitten av juni. Otroligt smart, nu slipper jag vara rädd för att förstöra hjälmen. Har även ett litet fack inuti där man t.ex. kan lägga sina vantar? Den kostade endast 299 :-, värd allt!



Skötselvätska från John Whitaker. Perfekt på tävling, innheåller flera fack där det får plats allt! Jag har bland annat lagt in några borstar, pälsglans, hovolja, broddar m.m. Skönare att ha med sig över axeln än att ha borstar i hela bilen eller bära en stor ryktlåda. Den kostade runt 350 :- och jag köpte den samtidigt som hjälmväskan.

Kläder:


Piké från den nya kollektionen från Kingsland, ljusblå. Jag tänker använda den till både tävling och träning eftersom att den är så grymt snygg! Den kostade 498 :-. Den köpte jag nu i mitten av juni.



Jacka från Kinsglands nyaste kollektion. Är så sjukt nöjd över den, tycker att den är jättefin! Går lite mer mot regnhållet fast ändå inte, den är som en kombinerad regn- och vinterjacka. Den kostade 1798 :-. Köpte den nu i mitten av juni.



Strumpor från Kingsland, tjocka. Långa och varma, bra sen när det börjar bli lite kallare ute. Kostade 129 :-. Köpte dem nu i mitten av juni.

Schabrak och lindor


Schabrak från Lamicell Collection. Tjockt sydd och i ett supermaterial så att det som ligger närmast hästen andas och suger upp svetten utan att schabraket bli fuktigt eller blött. Jag tycker att det ligger jättebra och formar sig efter hästen. Köpte det för 549 :- på www.stablestore.se. Jag beställde det i slutet av maj.



Lindorna är från Lamicell Collection och matchar schabraket över. Jag köpte dem i mitten av maj. De är i fleece och jag köpte dem för 299 :-

Är jättenöjd med allt och tycker att det jag har köpt är prisvärt och jag vet att jag kommer att använda llt väl :)

Kram Sabina


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Gud vilka fina grejer :)Roeckl vantarna är så bra!

2009-06-21 @ 14:45:03
URL: http://tavlingsryttaren.blogg.se/
Postat av: Sigrid

Kingslandjackan ser härlig ut.

2009-07-12 @ 10:41:20
URL: http://anderssons.blogsome.com
Postat av: joelle

det känns som om alla hittar sådanna KL strumpor utan jag! eller så är det bara jag som aldrig kollar riktigt noga.. dom är verkligen supersköna:)

2009-09-09 @ 22:26:16
URL: http://joellemyslek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0