Hoppsadlar

Tog bara hoppsadlar idag, dressyren tar jag snart!



Från längst upp till vänster:
Prestige Versaille är en hoppsadel med latexpaneler, kalvskinn i säte och vulster och kåpan är i franskt läder. Priset ligger från 14500:- och uppåt. www.shop.bordrocks.com/
Butet med latexstoppning. Den finns i färgerna svart, golden och cachou som är mörk rödbrun. Den går att få i dubbla läder och kostar då 35400:-, normal 31300:- www.shop.bordrocks.com/
En flatback sadel från Jean Luc av typen close contact. Finns i färgerna svart och chokladbrunt, priset ligger på 6500:- www.shop.bordrocks.com/
Kentaur Poseidon (jag var tvungen att ta med den här eftersom att jag är största fanet av Percy Jackson, och där är både Kentaur och Poseidon med :D ) är en klassisk sadel med halvdjupt säte. Den kostar från 9900:- www.nema.se/hopp.htm
Junior Pro från John Whitaker är också en sadel av close contact. Den har fina detaljer i form av den brittiska flaggan och finn i färgerna svart och tabacco. Kostar 12900:- http://www.skarahastsport.se/main.asp?produkt=Sadlar
Stübben Edelweiss NT med halvdjupt säte och klossar för knä och vad. Klädd i mjukt specialgarvat sadelläder. Priset är 14895:- www.hooks.se 

Det var allt!
/ Sabina


 

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack så mycket! (:

2009-07-29 @ 19:03:38
URL: http://knasboll999.blogg.se/
Postat av: Caroline

John Whitaker sadeln var ju snygg.

Undra om den finns i 17 tum.

Ska fråga det nästa gång jag är inne i hästaffären i Skara.

2009-07-29 @ 20:01:59
URL: http://ridemyhorse.blogg.se/
Postat av: :)

John Whitakersadeln va ju snyggast;) Jag har en annan sorts typ john whitaker:)

2010-07-21 @ 22:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0