Framtida Köp

Dessa saker är de som jag en tid framöver kommer att önska mig/ spara pengar till för att köpa:








Vi börjar längst uppe till vänster:

Schabrak från Schockemöhle i grönt. Det på bilden är dressyr men jag ska köpa allround. Sen ska vi på den sidan där loggan inte är brodera min sponsors logga och namn, det kommer att bli superfint! Priset: 450 kr och sen kanske 100 kr för brodyr.

Jackan från Kingsland i brunt. Har en blå regnjacka nu som jag älskar, den här är mer vintermodell. Priset: 1500 kr.

Pannbandet från Otto Schumacher är med äkta Swarovskistenar och jag tycker att det är så himla fint! Det passar till både dressyr och hoppning. Jag har inte bestämt mig om jag ska ha den här färgen eller ljusblått som också är superfint. Priset:1200 kr.

Stigbygeln från Sprenger har jag suktat efter länge. Jag som har problem med knäet och ofta har ont när jag sitter av efter ett ridpass. Har pratat lite med folk som har den och alla säger att den har förbättrat deras sitts. Min kompis som också har knäskada köpte dom och nu har hon inte lika ont längre. Pris: 1500 kr.

Benskydd från Veredus Carbon Gel är en stor favorit. Jag satsar på bruna och priset på framskydd: cirka 1200 kr.

Minichaps från Dyon. Jag avgudar dessa chaps! Tycker att de är otroligt snygga och ett stor plus är att man har garanti på allt läder från Dyon. Jag tycker också att det är skönt att slippa rida i stövlar varje dag, vilket  jag gör nu. Priset: 2200 kr.

Vita Tävlingsbyxor från Kingsland i modellen Jessica. Mina vita börjar bli för små så nu tänkta jag köpa ett par ordentliga och som jag verkligen tycker om. Priset: 1500 kr.


/ Sabina

Kommentarer
Postat av: Annie

ridbyxorna,pannbandet och jackan är SÅ snygga! Kul att det finns fler som har en blogg om ridsport, så kul att läsa! Från och med nu är jag stammis på din blogg. hehe :)

2009-07-12 @ 15:51:43
URL: http://anniiejakobsson.blogg.se/
Postat av: moa

har sprenger stigbyglarna, dom är så sjukt bra, man får ett stöd man inte kan få av andra och man får dunder bra fäste i dom. har seriöst aldrig tappat dom när dinnie ex. hoppat stort. :D

2009-07-13 @ 11:10:48
Postat av: Sarah Gustafsson

Ääääälskar pannbandet :)

2009-07-13 @ 13:57:52
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/
Postat av: Hannah

Det är sånna stigbyglar som comet har ;)<33

2009-07-17 @ 00:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0