Akuten i sex timmar..

Hej, satt på akuten i torsdags när en kompis här klämdes mellan en häst och en boxdörr, vi va på akuten i sex timmar. Först såg det ut som att armen var bryten men det var den inte tack och lov. Lite jobbigt för henne ändå, hon ska på ridläger på måndag på Gotland och hon har handen i bandage och massor med saker. Stackare :(

Så jag var lite mör igår, red "bara"  en häst då jag verkligen inte orkade mer. Men idag ska jag skritta ut på Orlando B och sen tänkte jag köra lite hopp på Rodis.


Igår red jag ut på Valle första gången, han bockade några gånger och föröskte få av mig men annars var han kanonsnäll, vi galopperade lugnt och fint, jag är jättenöjd!






Kommentarer
Postat av: Josefin

vi var faktiskt bara där i 4 timmar 7-11 <3<3

2009-07-04 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0