Gårdagens shopping

Bättre sent än aldrig!








Körde på små bilder så kan ni klicka på de ni vill se, de tar så mycket plats :P


Först är det tunna stövelstrumpor med underbart mönster på från Celeste Stein, 99:-
Pikeurjackan har jag gått och pillat på i över ett år, nu var den på rea på halva priset för att det än ny collektion. Perfekt för mig som inte bryr mig och det är ny eller gammal sålänge den är snygg vilket den här är, speciellt på ;) 850:- på rea.
Tjcotröjan är från Kyrka K och jag har en redan fast utan luva och inte lika tjock som den här. Jättemysig!
Satt också väldigt bra på mig, samt var på rea. 399:-
Ridtäcket var ett riktigt fynd! Eller ja, det var inte på rea men det är i ylle, satt perfekt på Saga och färgerna passar väldigt snyggt till henne samt att det endast kostade 398:-.
Tycker inte att det är dyrt alls för ett så fint täcke.
Benskydden hittade jag på Second Hand avdelningen.
Knappt använda Eskadron med fårskinn i. Det var lite små på Saga och jag har inte bestämmt mig helt ännu hur jag gör med dem. Kostade iallalfall 250:-.

Kommentarer
Postat av: Warnmark -Adventsutlottning -bloggen för dig & din häst

Det täcket va inte lite snyggt :o

2009-12-13 @ 13:38:58
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: Frida

Sånt täcke måste jag köpa till min lilla man :D

2009-12-13 @ 20:17:23
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0