Shopping

Igår blev det lite shoppat inne i stan. Detta fick följa med hem:

 

 Gummiklädda sporrar från Sprenger- 399:-
Eskadron hästgodis- 69:-
Eskadron Hoof Balm- 149:-

Detta köpte jag på Häst och Hund

Och för några veckor sen köpte jag även det här:

  

Vinterstövlar från Jacson- ca 300:- med 30% rabatt
Skor från Mountain Horse- ca 650:- med 30% rabatt
Ulltäcke från Domani med fläta- 249:- ordinarie 1299:-

Skorna är från Eko och täcket som de flesta vet från Granngården.
Fanns bara i storleken 135, jag vet ju inte vilken häst jag kommer att ha men om det inte passar får man väl sälja vidare det.
Är jättenöjd med alla köpen!

Kommentarer
Postat av: Catago - Hästbloggen för dig!

bildbomb i min blogg :D

2009-08-28 @ 11:06:19
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0