Onsdag

Hej!

Igår blev det nytt besöksrekord igen, ni är undebara!
Idag ska vi åka till nya stallet och lasta in alla mina saker där, plus prata om att det eventuellt blir två hästar som vi tar dit. Jag längtar, det stallet är det underbaraste som finns.
Ska fota och visa hur det ser ut sen när jag har flyttat in på riktigt med häst och så.

Imorgon blir det tre hästar att provrida.
 Först ska vi till Uppsala och kolla på en 8-årig valack som har tävlat 1.20 m, han såg fin ut på bilden och verkade vara en trevlig häst.
Efter det åker vi vidare i Uppsala till ett sto på 5-år som har tävlat 1 m felfritt, hon var jättemaffig på bilden, henne hoppas jag på.
Och sist ska vi till Tungelsta och kolla på ett 6-årigt sto som min terrängtränare tipsade om, en skimmel som är sent tagen men hoppade bra och hade bra steg, gick bra i dressyren också men var väldigt känslig så man fick vara lugn och försiktig.
Ja, vi får se vad det blir.

Sen så har jag hittat ett sjukt fint sto, men hon står rätt så långt härifrån.
Ägarna svarade på min annons jag satt ut och tyckte att jag skulle köpa henne, och jag förstår varför!
Vilket steg den hästen har, och hoppar som en katt.
Hm, får komma på något sätt att få upp henne hit, haha ;)

Ha det!
/ Sabina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0