Nya datorn

Hej!

Sitter och skriver från nya datorn, vi fick den idag och det är helt underbart att kunna gå iväg när man vill med datorn. Nu ska jag t.ex. gå och lägga mig i sängen med den och kolla på film, det har jag aldrig kunnat göra förut hehe.

Imorgon ska jag till Stockholm Horse Game för att kolla på när Linn från Säva hoppar och såklart för att träffa Kristin! Ska nog också träffa Milla där.
På söndag kanske jag ska provrida en häst, mer info kommer senare om det blir något.
Och sen nästa vecka ska jag provrida en till häst.
Ja, det är mycket provrida just nu.

Nina ringde och pratade med mamma idag om en sak, får se när jag kan berätta om det här men mer info kommer även om det senare när allt är bestämmt.
Nu ska jag hoppa i sängen med datan :)

Sov så gott!
/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0