Lördag

God morgon!

Jag sticker strax in till stan för att kolla på Stockholm Horse Game, möter nog upp Hannah på vägen.
Jag tar inte med mig datan så det blir inget bloggande förens i eftermiddag eller ikväll.
Jag hoppas att de kanske säljer lite saker därborta och att man kan hitta något fint ;)

Förra året jobbade jag på SHG, fast då hete det Ryttarspelen.
Jag jobbade då från onsdagen till lördagen, heldag och skulle egentligen jobbat söndagen men pga min olycka som hände söndag morgon så låg jag på akuten hela dagen, alltså blev det inget mer jobb för mig.
Men det var jätteroligt att vara där och speciellt att få va på banan.
Man fick hjälpa till så himla mycket, jag gick t.ex banan med Malin B.
Ja, det var väldigt lärorikt och jag rekomenderar att man försöker vara funktionär på så många tävlingar som möjligt, gärna på de lite större för att man lär sig otroligt mycket!

Ska ni till Stockholm Horse Game?

/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0