Mycket att fixa innan den stora dagen

Hej alla! Jag har haft så himla mycket att göra de senaste dagarna att jag inte hunnit med att öppna datorn. Jobbade lördag och söndag, och på söndagkväll var det dags för min studentskiva så jag har varit så himla stressad inför den. Men hann med allt och herregud... VILKEN KVÄLL/NATT. Fy tusan vad kul vi hade, jag har verkligen världens bästa klass! Kunde inte haft bättre kompisar och vi röjde verkligen hela stället. Helt fantastiskt. Sen gjorde jag väl en del saker som man kanske hade skippat så här i efterhand, men hey- men har ju bara sin studentskiva en gång i livet :P


Idag är det dags för mig att se JAY Z OCH KANYE WEST live i Globen och jag är så peppad och hypad för jag har längtat efter det här i år. Ska bli helt amazing att äntligen få höra dom på riktigt. Med andra ord är jag lite upptagen idag också. 


Senare idag kommer jag publicera en härlig Giveaway som innehåller två skötselprodukter för hästen. Den kommer upp om någon/några timmar, så håll utkik här idag!


Kommentarer
Postat av: Tova

hittade din blogg nyss.. är hästen på bilden ponny eller storhäst ? :)

2012-06-04 @ 19:46:48
URL: http://groggyn.blogg.se/
Postat av: Sabina svarar

Tova: Vad kul! Det är en häst :)

2012-06-04 @ 22:58:48
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0