Söndag

Jag ligger hemma och är sjuk... Vilket absolut inte fick hända nu när jag har mina mockexams! Blir galen. Men what to do, får proppa i mig tabletter imorgon innan jag går till skolan. Det värsta är att min astma flippar ur helt för att såfort jag andas kommer det ett högt pip från halsen, inte så jättebra under exams när det ska vara knäpptyst inne i klassrummet. Och jag som är så träningssugen också! Vill ut och löpa men det kan jag ju fetglömma sålänge jag är sjuk.

Idag är jag ledig från stallet men har tänkt hinna med en hel del. Först och främst plugg såklart, har History Paper 3 och Business Paper 1 imorgon. Har laddat upp med ett frågeinlägg till er som dyker upp snart!

Sjuk Saga och en nykommen Uhip-kjol för några veckor sen. Världens bästa pryl, ska skriva en utvärdering om hur den är att rida i vilket många har efterfrågat den senaste tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va har hänt med saga?

2012-02-12 @ 11:03:25
Postat av: Sabina Borenius svarar

Anonym: Hon fick hål genom hovväggen in i hovköttet i slutet av november förra året (2011) vilket ledde till gipsad hov och boxvila i tre veckor. Nu är hon återställd :)

2012-02-12 @ 11:05:57
URL: http://ronda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0