Tre år senare

Jag kan knappt förstå att jag faktiskt är fri! Har hela tiden den här känslan av att jag måste plugga. Att det finns något jag måste göra som är relaterat till skolan. Kommer hem, går in i mitt rum och funderar på vad jag ska plugga på- tills jag kommer på att det förtillfället inte finns något. Den känslan för mig är helt sjuk, för under de senaste tre åren har jag ALDRIG haft en en ledig stund från skolan. Det har ALLTID funnits något att jobba med som har med IB/skolan att göra. Till och med på sommarloven har jag haft massor med plugg att ta hand om... Antar att det kommer ta ett bra tag att vänja sig! Jag kan avslöja att jag redan saknar att plugga, så jag hoppas att jag kommer in på min kvällskurs på universitetet i höst för annars kommer jag nog få panik, måste ha något att läsa och studera om nu!


Jag tar studenten nästa vecka på fredag och fram tills dess har jag massor av roliga saker inplanerade. Nu på söndag har vi vår studentskiva, på tisdag nästa vecka är det dags att se Jay Z och Kanye West i Globen (!!!!!!!!!!!!!!!!!!), dagen efter springer jag vårruset, 1 Juni tar jag studenten och 2 Juni har jag min mottagning. Den 3 Juni ska Saga flyttas till sommarbetet. Ja ni hör ju, fullt upp som vanligt men bara en sjukt massa roliga prylar!

Avslutar det här inlägget med några IB-bilder från IB Memes sida på facebook. Alla är verkligen så sanna och stämmer in på mig, jag dör lite av garv varje gång jag ser dom:


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du ar grym! Grattis! :)

2012-05-23 @ 07:56:02
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0